7ເຄັດລັບເຜົາຜານໄຂມັນສ່ວນເກີນ

ຖ້າສາວໆຢາກໄດ້ຮູບຮ່າງງາມພຽວ ນອກຈາກຈະຕ້ອງເອົາຈິງເອົາຈັງກັບມັນແລ້ວ ຍັງຕ້ອງມີວິທີຫຼຸດນ້ຳໜັກທີ່ຖືກຕ້ອງດ້ວຍ

1.ງົດອາຫານທີ່ມີໄຂມັນຢ່າງເດັດຂາດ

ວິທີນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ໜ້າທ້ອງຫຼຸດລົງໄດ້ດີທີ່ສຸດ ເພາະໜ້າທ້ອງຂອງເຮົາຈະເປັນບ່ອນທຳອິດທີ່ຮ່າງກາຍຈະເອົາໄຂັມນສ່ວນເກີນມາສະສົມໄວ້

2.ຈຳກັດປະລິມານອາຫານລຽງກັນໄປໃນແຕ່ລະຄາບ

ກິນຄາບເຊົ້າໃຫ້ຫຼາຍທ່ສຸດ ຄາບສວຍຮອງລົງມາ ສ່ວນຄາບແລງຄວນເປັນຄາບທີ່ກິນໜ້ອຍທີ່ສຸດ ຫຼືກິນພຽງໝາກໄມ້ຫຼືສະຫຼັດຜັກຈັກຈານກໍ່ພໍແລ້ວ

3.ອອກກຳລັງກາຍຢ່າງໜ້ອຍ 3 ຄັ້ງຕໍອາທິດ

ແຕ່ລະຄັ້ງບໍ່ຕ່ຳກວ່າ 30 ນາທີ ສາວໆຄວນອອກກຳລັງກາຍຢ່າງສະໝ່ຳສະເໝີ ເພື່ອໃຫ້ການເຜົາຜານໄຂມັນສ່ວນເກີນເປັນໄປຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ແລະເມື່ອສະຫຼາຍໄຂມັນໄດ້ແລ້ວ ຄວນອອກກຳລັງກາຍຕໍ່ໄປກໍ່ຈະເຮັດໃຫ້ກ້າມເນືອກະຊັບ ແລະປ້ອງກັນບໍ່ໃຫ້ໄຂມັນກັບມາອີກ

4.ສຳລັບການອອກກຳລັງກາຍເພື່ອຫຼຸດນ້ຳໜັກນັ້ນ

ຈະຕ້ອງເນັ້ນການເຄື່ອນໄຫວເປັນຈັງຫວະດ້ວຍ ຈຶ່ງຈະໄດ້ຜົນດີເຊັ່ນ ເຕັນແອໂລບິກ ແລ່ນ ລອຍນ້ຳ

5.ຖ້າສາວໆຢາກຈະອອກກຳລັງກາຍສະເພາະສ່ວນເພື່ອຫຼຸດໜ້າທ້ອງ

ຄວນຈະເຮັດໃນຊ່ວງເຊົ້າຈະໄດ້ຜົນດີທີ່ສຸດ ເພາະໃນຕອນເຊົ້າເປັນເວລາທີ່ລະບົບຕ່າງໆໃນລຳໃສ້ກຳລັງທຳງານ ຖ້າໄດ້ອອກກຳລັງກາຍຈະຍິ່ງເສີມການເຜົາຜານບໍລິເວນນີ້ໃຫ້ຫຼາຍຂື້ນ

6.ສຳລັບທ່າບໍລິຫານຫຼຸດໜ້າທ້ອງ

ບໍ່ວ່າຈະເລືອກເຮັດທ່າໃດກໍ່ຕາມ ຄວນຈະເຮັດບໍ່ຕ່ຳກວ່າເຊັດລະ 15 ນາທີ ຈາກນັ້ນຄ່ອຍໆເພີ້ມເຊັດຂື້ນໄປເລື້ອຍໆຈົນເເຖິງ 3 ເຊັດໃນ 1 ຄັ້ງ

7.ຖ້າຈະຫຼຸດໜ້າທ້ອງໃຫ້ໄດ້ຜົນ

ຫົວຫຼັກຢູ່ທີ່ການເຮັດໃຫ້ກ້າມເນື້ອໜ້າທ້ອງໄດ້ເຄື່ອນໄຫວຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ຖ້າທ່າຫຼຸດໜ້າທ້ອງທີ່ສາວໆເລືອກໃຊ້ເຮັດບໍ່ໄດ້ຕາມນີ້ ກໍ່ສະແດງວ່າທ່ານັ້ນເປັນທ່າທີ່ບໍ່ໄດ້ຜົນ ຫຼືຕໍໃຫ້ອອກກຳລັງກາຍຢ່າງຫັກໂຫມ ແຕ່ໜ້າທ້ອງບໍ່ໄດ້ເຄື່ອນໄຫວເລີຍກໍ່ເທົ່າກັບວ່າເສຍແຮງລ້າຢູ່ດີ

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *