ເຄັດລັບຫຼຸດນ້ຳໜັກດ້ວຍນ້ຳລ້າ

ເຄັດລັບການຫຼຸດນ້ຳໜັກທີ່ວ່ານີ້ ກໍ່ຄືການເລືອດດື່ມນ້ຳລ້າແທນການອົດອາຫານນັ້ນເອງ ນ້ຳລ້າເປັນຕົວເລືອກທີ່ດີແລະເໝາະສົມ ອີກໜຶ່ງຕົວເລີຍ ທີ່ສາວໆສາມາດໃຊ້ເປັນຕົວຊ່ວຍໃນການຫຼຸດນ້ຳໜັກໃນແຕ່ລະວັນໄດ້ ຫຼຸດນ້ຳໜັກດ້ວຍການດື່ມນ້ຳນັ້ນກໍ່ມີເຄັດລັບແບບງ່າຍໆໂດຍໃຫ້ສາວໆດື່ມນ້ຳລ້າ 2 ຈອກ ກ່ອນການກິນອາຫານເຄິ່ງຊົ່ວໂມງທຸກຄາບ ຈະສົ່ງຜົນເຮັດໃຫ້ມີຄວາມຢາກໃນການກິນອາຫານຫຼຸດໜ້ອຍລົງ

ແຖມຍັງມີຜົນວິໃຈ (Institute for Public Health and Water Research ແລະ Virginia Tech University ປະເທດສະຫະລັດອາເມລິກາ) ລະບຸວ່ານ້ຳລ້ານັ້ນສາມາດເຂົາໄປຊ່ວຍເຮັດໃຫ້ເກີດການເຜົາຜານໄຂມັນ ແລະນ້ຳຕານໃນຮ່າງກາຍໄດ້

ສາດສະດາຈານ ດຣ. ບາຣຣີ່ ປ໊ອບຄິນ ຜູ້ອຳນວຍການສູນ UNC Interdisciplinary Obesity Center (IDOC) ປະຈຳມະຫາວິທະຍາໄລນໍແຄໂລໄລນ່າ ປະເທດສະຫະລັດອາເມລິກາ ສະແດງທັດສະນະວ່າ ການດື່ມນ້ຳລ້າໃນປະລິມານເໝາະສົມຊ່ວຍຫຼຸດນ້ຳໜັກ ເພາະເຫດຜົນສອງປະການຄື ປະການທີໜຶ່ງ ເຮັດໃຫ້ອຸນຫະພູມພາຍໃນຮ່າງກາຍຫຼຸດລົງ ຮ່າງກາຍຈຶ່ງເຜົາຜານພະລັງງານເພີ້ມຂື້ນ ເພື່ອໃຫ້ເກີດສົມດຸນຄວາມຮ້ອນ ສົ່ງຜົນໃຫ້ອາຫານແລະພະລັງງານຖືດເຜົາຜານຕາມໄປດ້ວຍ ຊ່ວຍຫຼຸດປະລິມານໄຂມັນສ່ວນເກີນສະສົມ

ປະການທີສອງ ເມື່ອດື່ມນ້ຳລ້າລາຍຂື້ນ ເຮັດໃຫ້ຫຼຸດໂອກາດດື່ມນ້ຳຫວານ ຫຼືເຄື່ອງດື່ມທີ່ມີນ້ຳຕານສູງ ສົ່ງຜົນໃຫ້ຮ່າງກາຍໄດ້ຮັບພະລັງງານໜ້ອຍລົງ ຈຶ່ງຄວບຄຸມນ້ຳໜັກງ່າຍຂື້ນ

ນອກຈາກນີ້ສາວໆຈະຕ້ອງຫຼີກລ່ຍງການດື່ມນ້ຳອັດລົມ ຊາກາເຟ ນ້ຳຫວານຕ່າງໆ ບໍ່ວ່າສາວໆຈະຢາກກິນຫຼາຍປານນໃດ ກໍ່ຕ້ອງຫຼີກລ່ຽງໃຫ້ໄດ້ຫຼາຍທີ່ສຸດ ເພາະເຄື່ອງດື່ມເຫຼົ່ານັ້ນເປັນໂຕເພີ້ມລະດັບນ້ຳຕານໃຫ້ກັບຮ່າງກາຍໄດ້ສູງຂື້ນ ແຖມຍັງຍາກຕໍ່ການເຜົາຜານອີດ້ວຍ

ນອກຈາກການຫຼຸດນ້ຳໜັກດ້ວຍການດື່ມນ້ຳແລ້ວ ຍັງຕ້ອງເລືອກກິນອາຫານທີ່ພໍເມາະແລະມີປະໂຫຍດກັບຮ່າງກາຍ ທີ່ສຳຄັນສາວໆຈະຕ້ອງບໍ່ລືມທີ່ຈະອອກກຳລັງກາຍຄວບຄູ່ໄປນຳ

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Facebook