ປຸງອາຫານແບບໃດ? ຈຶ່ງຖືກຕາມຫລັກທຳມະຊາດ

1.ແປ້ງ​ທີ່ບໍ່​ຜ່ານ ​ການ​ຂັດ​ຂາວ ຖ້າ​ເຂົ້າ​ກໍ​ເປັນ​ເຂົ້າ​ຕຳມື ຫລື ​ເຂົ້າ​ທຳ​ມະ​ຊາດ.

2.ໃຊ້​ພືດ​ຜັກ​ສົດ, ສະ​ອາດ, ປອດ​ສານ​ພິດ.

3.ງົດ​ເວັ້ນ​ຊີ້​ນສັດ, ປາ​ ແລະ​ ໄຂ່.

4.ລະ​ວັງ​ຢ່າ​ໃສ່​ຖົ່ວ​ ຫລາຍ​ເກີນ​ໄປ ເພາະ​ວ່າ​ມີ​ໂປ​ຣ​ຕິນ ​ເຂັ້ມ​ຂຸ້ນ ເຊິ່ງ​ຄວາມ​ຕ້ອງ​ການ ໂປ​ຣ​ຕິນ​ ຂອງ​ຮ່າງ​ກາຍ​ມະ​ນຸດ​ ແຕ່​ລະ​ມື້​ມີ​ຈຳ​ກັດ​ ເຊັ່ນ​ກັນຖ້າ​ກິນ​ຫລາຍ​ເກີນ​ໄປ​ ຈະ​ເຮັດ​ໃຫ້​ເປັນ​ ພາ​ລະ​ຕໍ່ຮ່າງ​ກາຍ ທີ່​ຕ້ອງ​ກຳ​ຈັດ​ສ່ວນ​ເກີນ. ທັງນີ້ຢູ່​ເຂົ້າ​ຕຳມື ກໍ​ມີ​ໂປ​ຣ​ຕິນ​ຢູ່​ແລ້ວ ບໍ່​ຈຳ​ເປັນ​ຕ້ອງ​ ກິນ​ຖົ່ວ​ຫລາຍ​ເກີນ​ໄປ.

5.ຫລີກ​ເວັ້ນ​ການ​ຈືນ ເພາະ​ນອກ​ຈາກ​ ກາ​ລໍ​ລີ​ສູງ​ແລ້ວ ຍັງ​ມີ​ອະ​ນຸ​ມູນ​ອິດ​ສະ​ລະ​ ທີ່​ເກີດ​ຈາກ​ການ​ຈືນ ແລະ ​ເປັນ​ການ​ທຳ​ລາຍ ​ພະ​ລັງ​ຊີ​ວິດ​ ຂອງ​ອາ​ຫານ​ດ້ວຍ. ອາ​ຫານ​ຈືນ ​ມີ​ສານ​ອະ​ນຸ​ມູນ ​ອິດ​ສະ​ລະ​ທຳ​ລາຍ​ແຊນ ແລະ​ເພີ່ມ​ກາລໍ​ລີ ເຊິ່ງຕາມ​ຫລັກ​ທຳ​ມະ​ຊາດ​ບຳ​ບັດ ຖື​ວ່າ​ອາ​ຫານ​ຈືນ​ ເປັນ​ອາ​ຫານ​ປະ​ເພດ ​ຂີ້​ເຫຍື້ອ.

6.ງົດ​ເວັ້ນ ຫລື ​ຫລຸດ​ການ​ປຸງ​ລົດ ບໍ່​ໃສ່​ແປ້ງ​ນົວ, ນ້ຳ​ຕານ​ຊາຍ​ຂາວ, ນ້ຳ​ສົ້ມ​ສາຍ​ຊູ ຫລື ຂອງ​ດອງ.

7.ບໍ່​ຜ່ານ​ການ​ປຸງ​ສຸກ​ ຫລາຍ​ເທື່ອ ເພາະ​ວ່າ​ການ​ປຸງ​ສຸກ ​ເປັນ​ການ​ທຳ​ລາຍ ​ຄຸນ​ຄ່າ​ອາ​ຫານ.

8.ພະ​ຍາ​ຍາມ​ຫລີກ​ເວັ້ນ​ ຜັກ​ທີ່​ມີ​ກິ່ນ​ແຮງ​ເຊັ່ນ: ຜັກ​ຂະ, zaກ​ທຽມ, ຜັກ​ຫອມຖ້າ​ຈໍາ​ເປັນ ​ໃຊ້​ກໍ​ຄວນ​ໃຊ້​ໜ້ອຍ.

9.ຫລັງ​ຈາກ​ປຸງ​ແລ້ວ ຄວນ​ຮັບ​ປະ​ທານ​ພາຍ​ໃນ 3 ຊົ່ວ​ໂມງບໍ່​ຄວນ​ເອົາ​ ອາ​ຫານເຫລືອ ​ມາ​ອຸ່ນ​ຊ້ຳ​ແລ້ວ​ຊ້ຳ​ອີກເພາະ​ວ່າ​ຈະ​ເຮັດ​ໃຫ້​ ອາ​ຫານ​ກາຍ​ເປັນ​ຂີ້​ເຫຍື້ອ ບໍ່​ມີ​ພະ​ລັງ​ຊີ​ວິດ​ ເຫລືອ​ຢູ່​ເລີຍ ແລະ ​ອາດ​ຈະ​ເຮັດ​ໃຫ້​ ຜູ້​ບໍ​ລິ​ໂພກມີ​ອາ​ການ ປວດ​ຮາກ, ເຈັບ​ທ້ອງ… ພາຍ​ໃນ 8-36 ຊົ່ວ​ໂມງ.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Facebook