5 ອາຫານຫຼຸດນ້ຳໜັກ ຍິ່ງກິນຍິ່ງຈ່ອຍ!!!

ຫົນທາງແຫ່ງການຫຼຸດນ້ຳໜັກທີ່ດີທີ່ສຸດຄືການອອກກຳລັງກາຍ ແລະ ການເລືອກກິນອາຫານທີ່ຊ່ວຍກຸຕຸ້ນລະບົບການເຜົາຜານ ແລະຫຼຸດຄວາມຢາກ ແລ້ວອາຫານຫຍັງແດ່ທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຈ່ອຍລົງໄດ້

1.ໝາກເຜັດ ຜົນການວິໃຂໃນປະເທດຍີ່ປຸນພົບວ່າ ສານແຄັບໄຊຊິນ (Capsaicin) ໃນໝາກເຜັດຊ່ວຍຫຼຸດການຢາກອາຫານໄດ້

2.ຖົ່ວເປືອກແຂງເຊັ່ນ ວອລນັດ ອັນມ່ອນ ແມ້ວ່າຖົ່ວໜຶ່ງກຳມືຈະມີແຄລໍລີ້ສູງເຖິງ 165 ກິໂລແຄລໍລີ້ ແຕ່ຜົນການວິໃຈຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Purdue ສະຫະລັດອາເມລິກາພົບວ່າ ການກິນຖົ່ວເປືອກແຂງຊ່ວຍກະຕຸ້ນຮ່າງກາຍໃຫ້ເຜົາຜານດີຂື້ນອີກ 11% ແລະຫຼຸດຄວາມສ່ຽງທີ່ຈະເກີດໂລກຫົວໃຈດ້ວຍ

3.ເຕົາຮູ້ ຜົນການວິໃຈຂອງມະຫາວິທະຍາໄລຫຼຸຍເຊຍນ່າສະຫະລັດອາເມລິກາພົບວ່າການກິນເຕົາຮູ້ 1 ບ່ວງແກງກ່ອນກິນອາຫານ ຊ່ວຍຫຼຸດຄວາມຢາກອາຫານໄດ້ 42%

4.ນ້ຳສົ້ມສາຍຊູວິນິກາ ຜົນການວິໃຈປະເທດສະວີເດັນພົບວ່າ ຫາກກິນນ້ຳສົ້ມສາຍຊູວິນິກາພ້ອມຄາບເຂົ້າ ກົດຊິຕິກໃນນ້ຳສົ້ມສາຍຊູຈະຊ່ວຍໃຫ້ລະບົບຍ່ອຍອາຫານທຳງານຊ້າລົງ ຈຶ່ງອິ່ມດົນຂື້ນ

5.ລູກແພ ນອກຈາກຈະມີໄຟເບີ້ສູງແລ້ວ ຜົນການວິໃຈໃນບລາຊິວຍັງພົບວ່າ ຜູ້ຍິງທີ່ກິນລູກແພຂະໜາດນ້ອຍຫຼັງຄາບເຂົ້າເປັນເວລາ 2 ເດືອນ ມີນ້ຳໜັກຫຼຸດລົງ

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Facebook